Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2011 16:03 - Не трябваше да става така.
Автор: just1teenagegirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 870 Коментари: 0 Гласове:
0



Тръгна толкова хубаво. Не бях притеснена, бях щастлива, че ще ходя на мач. Исках да бием, исках да станем първи на волейбол. Исках да играя. Исках да се прибера, да изчистя и да чакам с нетърпение Цветница, за да подаря на тате подаръка.
Вместо това сега седя с шина на левия крак.
Просто скочих да забия, при падането коляното каза "храсс" и не успях да стъпя на него. Болката беше ужасна. Не можех да ходя, само да се придържам. По пътя към болницата куцуках, въобще не можех да стъпя. Чаках с часове за преглед, после за снимка и накрая пак за преглед. Това българските болници са :хх Кабинетът за преглед е на единия край, докато, естествено, рентгенът ще е на другия. И после пак трябва да се връщаш. Защо пък не?
И естествено, най-лошото: крайният слой на коленните връзки е скъсан и сега трябва един месец да ходя с шина- едно дето се слага около целия крак за обездвижване. Разбира се ходя като робот- с един крак без да го свивам. И да, цял месец. Поне. И няма да играя волейбол. И не можах да играя и днеска. А ни нямаше 2 от най-силните играчи. Ако бях играла можеше и да се класираме..
Е, не се знае дали ще играя въобще- майка ми само си търси причина- то не бях навехнатите пръсти, не беше глезена, но днес два пъти чувам "Ти повече няма да играеш волейбол!" Супер, няма що.



Тагове:   лошо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: just1teenagegirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33276
Постинги: 15
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930